Friday, January 14, 2011

Demonstratie culinara Ligia Pop la Pukka Food (! 5,6 februarie)

In curand Pukka Food va gazdui o serie de demonstratii culinare prezentate de Ligia Pop, despre modalitati de preparare a hranei crude si beneficiile acesteia. 

Cursul va avea loc pe 5 si 6 frebruarie. La finalul fiecarei demonstratii va exista un bufet suedez, cu portii stabilite de catre Pukka Food.
Locatia aleasa este Gradinita Waldorf Christophori International, din strada Putu cu Plopi, numarul 8 (langa Parcul Cismigiu). Inscrierile se vor face doar la Pukka Food si puteti gasi mai multe info in afisul de mai jos.



Pofta buna !

5 comments:

  1. Am aflat astazi ca Laura nu mai e....desi o cunosteam foarte putin, imi pare nespus de rau. Viata e asa de fragila...sper ca ii va fi mai bine acolo unde este acum si sufletelul ei sa-si gaseasca odihna.......nu mai am cuvinte

    ReplyDelete
  2. Si eu am aflat azi ca nu mai e..Imi pare atat de rau..mi-as dori macar o poza cu ea sa o vad..sa aflu de ce nu s-a putut face mai mult pentru ea ,de ce s-a dus...

    ReplyDelete
  3. Stimate Domn sau Stimata Doamna

    Am descoperit cu totul intamplator ca Ligia Pop, "autoare" (?!????) de carti de alimentatie naturista mi-a plagiat in articolul ei "Cum ne afecteaza radiatiile electromagnetice?" publicat la data de 25 aprilie 2012 la adresa http://ligiapop.com/2012/04/25/cum-ne-afecteaza-radiatiile-electromagnetice/ un fragment din articolul “Introducere in Terahertz Imaging” pe care l-am publicat mai demult pe site-ul Wordpress la adresa http://federatiaacademicaaoamenilordestiinta.wordpress.com/2011/06/17/introducere-in-terahertz-imaging/ la data de 17 inie 2011. Mai jos este redat fragmentul din articol pe care l-a plagiat :

    "Undele teraherziene (1 THz = 1012Hz), denumite de asemenea “unde submilimetrice” si “raze T” (“T-rays”, în limba engleză), sunt definite ca undele electromagnetice ce aparţin domeniului de frecvenţă/lungime de undă de la 0.1 THz (3000 µm) la 10 THz (30 µm). Alţi autori se referă la undele terahertziene ca la undele electromagnetice care se întind de la 0.3 THz (1000 µm) la 3 THz (100 µm). Acestea sunt doua dintre cele mai comune definiţii ale domeniului de frecvenţă/lungime de undă ale undelor terahertziene.

    Radiaţia eletromagnetică cu frecvenţa ν =1 THz are o lungime de undă λ = 300 µm, un număr de undă σ = 33.3 cm-1, şi o energie fotonică E = 4.14 meV. În consecinţă, fiecare dintre cele două domenii de frecvenţă menţionate mai sus corespund la două domenii de lungime de undă, număr de undă și energie fotonică. Conform acestor definiţii, radiaţia terahertziană aparţine „breşei terahertziene” („terahertz gap”, în limba engleză), care este localizată între domeniile de frecvenţa/lungime de undă ale microundelor și undelor infraroşii din spectrul electromagnetic. Domeniul undelor terahertziene se mai denumeşte astfel întrucât în trecut tehnologia pentru generarea și detectarea undelor terahertziene nu a fost dezvoltată în mod egal cu tehnologiile deja disponibile pentru domeniile de undă şi lungime de undă ale microundelor și undelor infraroşii."


    Cu respect,

    STOIAN Gabriel

    ReplyDelete
  4. Ligia Pop a organizat editia IX a expozitiei Raw Generation, care a avut loc pe 14 iunie 2015, intre orele 9-19 la Pavilionul C6 de la Romexpo

    ReplyDelete
  5. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete